onsdag 20. mars 2013

Fotokurs

Det var så fint lys her hjemme på morningen så jeg måtte frem med kameraet og knipse litt. Elsker å leke meg med kameraet og nå skal jeg lære mer. Jeg har nemlig meldt meg på Stines fotokurs og jeg ser frem til å sette igang. Stines bilder har en helt egen atmosfære som jeg liker veldig godt, klikk deg inn hos henne og bli inspirert!


Når jeg har blomster som begynner å blir litt slappe, klipper jeg de og setter de i denne gullvasen og slik holder de seg litt lenger. Og fint er det også:)




3 kommentarer:

  1. Åhhh jag vill också gå på foto kurs !! Hvor når?

    Underbara bilder men hur i hela fridens namn får man ranunkler så där fluffy? Mina ruttnar i stjälken före dom kommit dit *tihi*

    Klemmer i massvis hjärtat

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er hos http://stineshjem.blogspot.no/ og hun har kurs via facebook. Vet du, det er første gang jeg har kjøpt ranukler og de har holdt i over 2 uker!! Det er gøy

      Slett