onsdag 6. mars 2013

Lilla Årets Farge



 

Et bilde fra fargekartet, her kan du bla i det vakre fargekartet


Fargerike har kåret Lilla til årets farge og lilla er ikke bare lilla. Det har fageriket fått godt frem i fargekartet og og jeg elsker alle bildene! Både fargene og stylingene er helt fantastiske, det er dyktige Linda Elmin (min kollega) og Christine Hærra som står for stylingene.
Jeg så at denne siden på fargekartet matchet min blomst og vase så da ble det frem med kameraet. Ser frem til en tid med mye lys og masse foto.






3 kommentarer:

  1. Fantastiskt snyggt, både din bild & fargekartet <3

    Hoppas hoppas du har en UNDERBAR kväll kära vän, gud vad jag skulle vart tillsammans med dig i kväll <3

    KRAM

    SvarSlett
  2. Stilig...
    Lilla er en lekker farge, liker den bedre enn rosa! *S*

    Ha en fin søndag og gratulerer med dagen (som vært eller kommer?)!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Lille er lekkert, helt enig! Takk for hilsen, jeg har bursdag i morgen:0)
      Ha en strålende dag!

      Slett